http://patorjk.com/software/taag/#p=display&f=Graffiti&t=Type%20Something%20http://patorjk.com/software/taag/#p=display&f=Graffiti&t=Type%20Something%20
https://replit.com/@SorinBetisor/ghiceste-numarul-start?v=1
In aceasta lectie din cursul nostru de Python, invatam cum sa cream un joc de ghicit numere. Jocul consta in a genera un numar aleatoriu si a permite jucatorului sa ghiceasca numarul prin introducerea unor coniecturi. Programul ofera indicii despre cat de aproape este coniectura jucatorului fata de numarul corect.
Un exemplu de cum functioneaza jocul ar fi astfel: programul alege un numar aleatoriu intre 1 si 100, iar jucatorul incearca sa ghiceasca numarul prin introducerea unor coniecturi. Daca jucatorul introduce 50, iar numarul corect este 60, programul va oferi un indiciu ca jucatorul este mai mic cu 10 de numarul corect. Jucatorul poate continua sa introduca coniecturi pana cand ghiceste numarul corect.
Acest joc poate fi utilizat pentru a demonstra concepte importante de programare, cum ar fi generarea de numere aleatorii, verificarea conditionala si utilizarea functiilor. De asemenea, poate fi o modalitate distractiva de a exersa logica si gandirea critica.
In cazul in care doriti sa incercati acest joc de ghicit numere, puteti accesa un link catre un exemplu functional in Python.