În această lecție de Python, vom învăța despre obiecte și clase. Acesta este un concept important în programarea orientată pe obiecte, unde folosim clase pentru a crea obiecte. Aceste obiecte pot avea atribute și metode, care le permit să se comporte într-un anumit mod.
Un exemplu de utilizare a claselor și a obiectelor în Python este o aplicație bancară. Putem crea o clasă numită ContBancar
, care are atribute precum numele deținătorului, numărul de cont și soldul curent. Putem utiliza metode precum depune_bani
și retrage_bani
pentru a actualiza soldul contului.
Un alt exemplu este un joc video cu nave spațiale. Putem crea o clasă numită NavaSpațială
, care are atribute precum viteza, puterea de foc și armura. Putem utiliza metode precum mută_nava
și trage_cu_armă
pentru a muta nava și a trage la inamici.
În această lecție, vom învăța cum să definim și să utilizăm clase și obiecte în Python, precum și cum să le utilizăm pentru a crea aplicații și jocuri. Sperăm că veți găsi această lecție utilă și interesantă!