https://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Astăzi am finalizat o lecție importantă în cursul nostru Python. Tema acestei lecții a fost obiectele, care sunt elemente fundamentale în programarea orientată pe obiecte.
Am învățat cum să creăm clase și instanțe ale acestora, cum să definim metode și atribute și cum să folosim moștenirea pentru a împărtăși comportamentul între mai multe clase. De asemenea, am învățat despre încapsularea, care ne permite să protejăm datele și metodele în cadrul clasei și să le accesăm doar prin metode publice.
Un exemplu în care am folosit obiecte în această lecție a fost într-un program de gestionare a bibliotecii. Am creat o clasă Carte
care a avut atribute pentru titlu, autor și numărul de pagini și o metodă descriere
care a afișat informațiile despre carte. Apoi, am creat o clasă Bibliotecă
care a avut o listă de cărți și metode pentru a adăuga și elimina cărți și a afișa toate cărțile disponibile.
În general, obiectele sunt o modalitate puternică de a organiza și de a structura codul nostru. Cu ele putem crea programe mai complexe și mai ușor de întreținut. Sunt încântat să aplic aceste concepte în proiectele mele viitoare!