În această lecție, am explorat programarea în Python prin intermediul unui proiect interactiv care implică rezolvarea unui labirint cu ajutorul unei broaște țestoase. Acest proiect se bazează pe platforma Reeborg, care oferă o modalitate distractivă și interactivă de a învăța programarea pentru începători.
În timpul lecției, am învățat cum să utilizăm diverse funcții și comenzi în Python, cum ar fi comanda move()
pentru a muta broasca țestoasă prin labirint, sau comanda turn_left()
pentru a o roti în stânga. Am învățat, de asemenea, cum să utilizăm structuri de control, cum ar fi buclele și condițiile, pentru a crea algoritmul de rezolvare a labirintului.
Proiectul a fost un mod excelent de a aplica cunoștințele dobândite în acest curs și de a ne familiariza cu procesul de programare și de depanare. Platforma Reeborg ne-a oferit o modalitate sigură și distractivă de a experimenta și de a ne juca cu codul.
Dacă sunteți interesați de programare și doriți să începeți cu Python, acest proiect este o modalitate excelentă de a începe. Luați-vă timpul să explorați platforma Reeborg și să experimentați cu codul. Vă veți distra și veți învăța multe lucruri noi despre programare.