https://replit.com/@SorinBetisor/hangman-start?v=1
https://developers.google.com/edu/python/lists#for-and-in
Astăzi în cursul nostru de Python am discutat despre cum să alegem cuvinte aleatorii și să verificăm răspunsurile într-un joc de ghicit cuvinte. Am învățat cum să generăm un cuvânt aleatoriu dintr-o listă de cuvinte și să îl ascundem înainte de a-l prezenta jucătorului. De asemenea, am învățat cum să verificăm răspunsurile jucătorilor și să le afișăm literele corecte, astfel încât jocul să poată continua.
Această tehnică poate fi utilizată într-o varietate de aplicații, cum ar fi jocuri, puzzle-uri și alte proiecte care necesită generarea aleatoare de cuvinte. De exemplu, această tehnică poate fi utilizată pentru a crea un joc de puzzle, în care jucătorii trebuie să ghicească un cuvânt ascuns dintr-o listă de cuvinte.
Pentru a implementa această tehnică, am folosit metoda random.choice()
pentru a alege un cuvânt dintr-o listă de cuvinte și apoi am ascuns cuvântul cu ajutorul unei funcții hide_word()
. Am folosit apoi o buclă while
pentru a verifica răspunsurile jucătorului și am afișat literele corecte cu ajutorul unei funcții show_letters()
.
Această tehnică poate fi utilă pentru oricine dorește să creeze jocuri și puzzle-uri în Python și este un bun punct de plecare pentru a înțelege mai bine cum să manipulăm șirurile și listele în Python.