https://replit.com/@SorinBetisor/hangman-3?v=1
În această lecție, am învățat cum să creăm un joc simplu de ghicit cuvinte. Am început prin a învăța cum să citim un fișier de cuvinte și să alegem aleatoriu un cuvânt pentru joc. Apoi am implementat mecanismul de ghicit, unde utilizatorul poate să introducă litere pentru a încerca să ghicească cuvântul.
Tema acestei lecții a fost verificarea câștigătorului, unde am învățat cum să verificăm dacă utilizatorul a ghicit întregul cuvânt și a câștigat jocul. Am folosit o variabilă booleană pentru a urmări dacă toate literele din cuvântul ghicit au fost găsite și am afișat un mesaj corespunzător pentru a anunța utilizatorul că a câștigat.
A fost o lecție foarte utilă care ne-a arătat cum să aplicăm cunoștințele noastre de Python la crearea unui joc simplu, dar distractiv. În plus, am învățat cum să folosim variabile booleane și declarații de control pentru a verifica starea jocului și a afișa mesaje corespunzătoare pentru utilizator.
În general, acest curs gratuit de Python ne oferă o introducere excelentă în lumea programării Python și ne arată cât de distractiv și util poate fi acest limbaj de programare.