Ziua 7 - Hangman7.0 Obiective - Ce vom realiza pana la sfarsit de zi7.1 Cum sa faramitezi o Problema Complexa intr-un Flow Chart7.2 Provocarea 1 - Alegerea cuvintelor aleatorii si Verificarea Raspunsurilor7.3 Solutie pentru Provocarea 1 - Cum sa verifici inputul utilizatorului7.4 Provocarea 2 - Inlocuirea Blankurilor cu Guesses7.5 Solutie pentru Provocarea 2 - Cum sa schimbam Blankurile7.6 Provocarea 3 - Verificam daca utilizatorul a castigat7.7 Solutie pentru Provocarea 3 - Verifica daca utilizatorul a castigat7.8 Provocarea 4 - Tinem cont de vietile Jucatorului7.9 Solutie pentru Provocarea 4 - Cum sa tinem cont de vietile jucatorului7.10 Provocarea 5 - Imbunatatim User Experience-ul7.11 Solutie pentru Provocarea 5 - Cum sa adaugam arta ASCII si sa imbunatatim U